Felanmälan / Förvaltare

Läs tydligt hur du går till väga för att gör en felanmälan i bifogad fil nedan: 

Bifogade dokument

Kontakt teknisk förvaltning 
Frågor kring skötsel av er fastighet, t ex trappstädning, byte av namnskyltar, belysning som är sönder med mera, då kontaktar du Axcell. Hos dem beställer du även extra nycklar.

Felanmälan görs under ordinarie arbetstid (vardagar 07.00-16.00) till våran kundtjänst: Telefonnummer: 020-77 85 00

 Efter ordinarie arbetstid (vardagar 16.00-07.00 samt helger och röda dagar) ringer ni samma nr 020-77 85 00, gäller dock endast akuta fel som inte kan vänta till nästa vardag.  Felanmälan kan även göras på vår hemsida www.axcell.se.

Om du har några frågor kan ni kontakta oss via mejl eller telefon.

e-postadress: info@axcell.se


Kontakt ekonomisk förvaltning  SBC 

Vart vänder jag mig om jag har frågor angående överlåtelser, pantsättningar, avgifter, parkering eller avgifter? Kundtjänst Måndag-fredag 07.00-21.00 0771-722 722 kundtjanst@sbc.se  

Gäller det parkeringsplats bör alla medlemmar logga in på SBC Hemma portal och lägga upp sina kontaktuppgifter, gå in på KÖER där det står hur man går till väga.

Felanmälan vitvaror

Garanti på vitvaror gäller i 2 år, felanmälan görs direkt till Electrolux. 

Telefonnummer till E-lux: 0771-767676

E-post: electroluxservice@electrolux.se


Felanmälan hiss 
kontakt